Vrije tijd voor verschillende groepen mensen een verschillende betekenis en materiaal: van de eerbiedwaardige (voor bijv. werknemers of studenten) als het niet genoeg is als gevolg van de grote inwijdingen van de ongunstige (bijvoorbeeld voor. van werk), wanneer er daadwerkelijk doen van een volledige kader van het dagelijkse leven; van gestructureerde en fokusirani voor de tevredenheid en/of certificering van nascholing de opleiding tot herstructurering en ook wordt gekenmerkt door verveling.
Downtime wordt gezien als een cultuur college
van leven dat nodig is om te helpen de specifieke en teams naar de ideale sociale assimilatie als participatie. Het perspectief van de jongeren in de richting van de vrije tijd kan worden bekeken in twee middelen. De eerste is de samenwerking tussen vrije tijd en andere activiteiten (bijvoorbeeld opleiding), die verplicht zijn. In het bijzonder, een groot deel van de jongens, de angsten, de angst en de stress die u ervaart in de instelling, alsmede precies hoe de prijzen van hun vrije tijd, vanuit het perspectief van mogelijkheden voor ontspanning en recreatie. Diverse andere taken in het kader van de ontwikkeling van de relaties tussen collega ‘ s, d.w.z. vriendschap.
Vandaag de dag, onder invloed van de vele wijzigingen in de cultuur (vooral techniek), jongeren veel minder en veel minder, de organisatoren van genot en ook de vrije tijd, en ook steeds meer consulenti web content. Was ook actief bij de instelling programma ‘ s en milieu-doeleinden, aan de ene kant en zelfs meer, bieden kansen om te “vertrekken feit”, op de andere, leiden tot neprimereni methoden voldoen aan vrije tijd.
Scholen en ook colleges over het algemeen behandeld worden door jongeren als een systematische sociale subsysteem, ofwel, institucionalizado academische systeem in de maatschappij, dat is sociaal “afgedwongen” verplichtingen hebben (aanwezigheid en de mentor), in vergelijking met de invloed van media en de taken in uw vrije tijd.
Jongeren in hun vrije tijd zijn een van de meest typische voorzieningen in stand-by: het kijken naar programma ‘ s, aandacht te besteden aan muziek, Islaam. Sociale en creatieve activiteiten, samen met het ontdekken van de internationale talen zijn onvoldoende stond voor, hoewel hun regelmatigheid verhoogt met de leeftijd. Jonge passief, niet voorbereid op een actieve vrije tijd. In plaats escusive hun verbeelding en actieve betrokkenheid, reclame en marketing en consumenten-industrie te kampen op inhoud, waar de jonge passieve individuen, en waarnemers.
De stijging in het aantal wetenschappelijke ontdekkingen en technische vooruitgang
De snelle groei van innovatie, renovatie en ook de stijging van de productie, gebruik en winst, de prestaties, de vereenvoudiging, evenals informatizatsii afhankelijk van het niveau van sociale ontwikkeling. Invloed op kinderen en jongeren, alle numeriek premium invloed van de consument cultuur, de eisen en de verwachtingen die worden geplaatst vóór hen, door de ouders, de school, de cultuur, de bijpassende verbinding als de warmte van de menselijke verbindingen, neprimirimost educatieve activiteiten die op het eerste plan zet het nummer (de verscheidenheid van de werkelijkheid alsmede informatie), niet van hoge kwaliteit hardheid en het gebruik van kennis gekregen door te leren, persoonlijke ontwikkeling en ook de ervaring, persoonlijke waarden, resultaat in het gebruik van vrije tijd als gebied voor “uitje van de waarheid”, stress en teleurstelling. In dergelijke omstandigheden, een gebied van vrije tijd wordt open tot verschillende vormen van ongewenste en maatschappelijk ongewenste resultaten en gedrag.
Was ook druk met school programma ‘ s en ook de eisen van de instelling leiden tot neprimereni manieren om te voldoen aan de downtime, die moet worden verstrekt om te gaan met individuele groei en vooruitgang, actieve relaksacii evenals het ontwikkelen van een persoonlijke en ook gunstig levensstijl.